13
april
2006
|
02:00
Europe/Amsterdam

smart werkt samen met “De Grote Beurt”

smart is een exclusieve samenwerking aangegaan met “De Grote Beurt”, het populaire televisieprogramma van Veronica, waarin elke week twee saai ogende auto’s een professionele “make-over” ondergaan en er daarna een stuk spectaculairder uitzien. Wanneer de auto’s in de garage staan voor hun metamorfose, kunnen hun eigenaren vanaf nu gebruik maken van een speciale smart forfour als vervangende auto om zodoende toch mobiel te kunnen zijn.

“De Grote Beurt” beleeft momenteel zijn vierde seizoen en is het populairste programma van Veronica op de vrijdagavond. Elke uitzending, die in de regel om 22.30 uur begint, is goed voor zo’n half miljoen kijkers. De auto’s die tijdens het programma aan een “make-over” worden onderworpen, zijn eigendom van mensen die door vrienden, familie of collega’s zijn voorgedragen. De eigenaren zijn stuk voor stuk mensen die wel een speciale band met hun auto hebben, maar zelf niet in de gelegenheid zijn om hun auto te verfraaien zoals ze dat graag zouden willen. Dan komt het professionele “make-over-team” van “De Grote Beurt” in actie. Vormgever Alexander Bannink, CARe-autoschadespecialist Bart Hissink en presentatrice Jorinde Moll zorgen ervoor dat de auto’s er een stuk aantrekkelijker uitzien. De enthousiaste en vaak emotionele reacties spreken voor zich… En dat verzacht de pijn dan enigszins wanneer de deelnemers hun tijdelijke smart forfour weer moeten inleveren.