12
juli
2011
|
02:00
Europe/Amsterdam

Nieuwe Vito gewonnen door firma Hensgens

In het najaar van 2010 is de New Vito on Tour van start gegaan. Een karavaan van nieuwe Mercedes-Benz Vito’s trok tijdens de tour door Nederland. Op deze manier kon iedereen kennis maken met de Mercedes onder de busjes door het krijgen van informatie én het maken van een proefrit. De tweede editie van de New Vito on Tour ging van start bij Makro Nederland in het voorjaar van 2011. Een joint promotion tussen de drie sterke merken bracht een mooie actie tot stand: wie tijdens de actieperiode namelijk een TomTom navigatiesysteem uit de Makro-folder kocht, maakte kans op een nieuwe Vito.

Hoofdprijs en twee extra prijzen

Makro-klanten die met hun Makro-pas een TomTom navigatiesysteem uit de folder kochten, maakten kans op drie mooie prijzen met als hoofdprijs een gloednieuwe Mercedes-Benz Vito t.w.v. ruim € 20.000, -. De tweede en derde prijs waren respectievelijk een Mercedes-Benz rijvaardigheidstraining in Rosmalen en een weekend rijden in een Mercedes-Benz cabrio .

Uitreiking prijzen

Op 6 juli 2011 is de hoofdprijs uitgereikt aan de gelukkige winnaar: Firma Hensgens B.V. uit Nijmegen. Op het hoofdkantoor van Mercedes-Benz Nederland in Utrecht ontving de hoofdprijswinnaar, uit handen van Jorus Vos, Directeur Bestelwagens van Mercedes-Benz Nederland, Andreas Dörr, Vestigingsmanager Makro Duiven, en Marco Schinkel, Accountmanager TomTom Nederland, de sleutels van zijn gloednieuwe Vito. Eigenaar Wim van Gent van Hensgens B.V.: “Ik kom vaak bij Makro Duiven. Dit is voor ons de dichtstbijzijnde vestiging. Ik had er geen rekening mee gehouden de Vito te winnen. Het was een volslagen verrassing.” A.J. Timmerman Kraanmachinist Verhuur uit Krimpen aan de Lek won de rijvaardigheidstraining en Mehan uit Raamsdonksveer won een weekend lang rijden in een Mercedes-Benz cabrio.