13
december
2018
|
13:25
Europe/Amsterdam

Mercedes-Benz truckdealers ontvangen awards voor prestaties en klanttevredenheid

  • Mercedes-Benz Dealer Bedrijven bekroond tot Best Performing Dealer 2018

  • ROGAM Bedrijfswagens Spaanse Polder bleek in 2018 de Beste Service 24h vestiging

  • Award voor De Perfecte Service Dealer 2018 ging naar Wensink

    Dinsdag 11 december jl. werden in het Tobacco Theater in Amsterdam awards van Mercedes-Benz Trucks uitgereikt aan de Mercedes-Benz truckdealers en de Mercedes-Benz truckvestigingen die het afgelopen jaar het hoogst scoorden op prestaties en klanttevredenheid. Mercedes-Benz Dealer Bedrijven bleek Best Performing Dealer van 2018 te zijn.

    Best Performing Dealer 2018

    Ruim 250 genodigden, bestaande uit de directies en werknemers van de truckdealers en de medewerkers van Mercedes-Benz Trucks Nederland, waren aanwezig bij de feestelijke uitreiking van de awards voor de prestaties en klanttevredenheid van de Mercedes-Benz truckdealers. In de categorie Best Performing Dealer 2018 werd Mercedes-Benz Dealer Bedrijven tot winnaar uitgeroepen, op de voet gevolgd door Baan Trucks en Automotions Mercedes-Benz. In deze categorie werden de dealers beoordeeld op maar liefst 21 Key Performing Indicators. Daarmee is deze prijs uiterst prestigieus. Dealers kunnen zich met deze prijs ‘overall’ de beste noemen. Naast grote bokalen, ontvingen de winnende truckdealers een ingelijste oorkonde.

    Beste Service 24h vestiging 2018

    Ook dit jaar werden awards uitgereikt aan die dealers die bij alle Service 24h situaties het meest adequaat en behulpzaam hebben gereageerd. Hiervoor staan de monteurs van de dealers dag en nacht klaar om de klanten van Mercedes-Benz Trucks zo snel mogelijk weer op weg te helpen. De award voor Beste Service 24h Mercedes-Benz truckdealer 2018 ging naar ROGAM Bedrijfswagens Spaanse Polder. Daarmee bleef het een andere ROGAM vestiging (Gouda) nipt voor. Op de derde plaats eindigde Wensink Apeldoorn. Ook al deze dealers ontvingen bokalen en ingelijste oorkondes.

    De Perfecte Service Dealer 2018

    Mercedes-Benz Trucks heeft met het klanttevredenheidsprogramma ‘De Perfecte Service’ zes concrete klantbeloften geformuleerd. Daarmee wil Mercedes-Benz Trucks de klanttevredenheid op een nog hoger niveau brengen. Hiervoor is een speciale award, die wordt gemeten aan de hand van snelheid, adequaatheid en accuraatheid, in het leven geroepen. Deze wordt uitgereikt aan de dealers met de hoogste score van de Customer Satisfaction Index (CSI), een vragenlijst die door klanten van Mercedes-Benz truckdealers wordt ingevuld. De dealerorganisatie met de hoogste klanttevredenheidsscore op het gebied van Sales en After Sales in 2018 is Wensink. Hogenbirk Bedrijfswagens en Baan Trucks eindigden respectievelijk op de tweede en derde plaats. Deze dealers gingen eveneens met een indrukwekkende bokaal en een ingelijste oorkonde naar huis.