Mercedes-Benz Nederland,
07
juni
2017
|
17:08
Europe/Amsterdam

Mercedes-Benz Pop-Up Store in winkelcentrum Hoog Catharijne

In het geheel vernieuwde, overdekte winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht heeft Mercedes-Benz een Pop-Up Store geopend. Voor een periode van zes weken zijn in de Pop-Up Store diverse Mercedes-Benz en smart modellen te zien. De tentoongestelde modellen worden iedere twee weken gewisseld.

In de Pop-Up Store kunnen bezoekers de modellen bekijken en informatie ontvangen over Mercedes-Benz en smart. Ook is het mogelijk om een proefrit aan te vragen. Bovendien zijn er diverse artikelen uit de Mercedes-Benz Collection verkrijgbaar.

Grow up

De Store staat in het teken van de recent gelanceerde Grow up-campagne rondom de compacte modellen van Mercedes-Benz – de A-Klasse, B-Klasse, CLA Coupé, CLA Shooting Brake en GLA www.mercedes-benz.nl/growup. De campagne richt zich op jongvolwassenen: de dynamische uitstraling van de compact cars van Mercedes-Benz sluit goed aan op de moderne levensstijl van deze nieuwe generatie. In de winkel staat een sharing box, waar bezoekers een foto kunnen maken en deze via social media kunnen delen.

Hoog Catharijne

Het vernieuwde Hoog Catharijne is het grootste retailproject van de Benelux. Het nieuwe hart van Utrecht trekt jaarlijks miljoenen bezoekers vanuit het hele land. Dit maakt Hoog Catharijne een uitstekende locatie voor de Mercedes-Benz Pop-Up Store.