16
december
2016
|
01:00
Europe/Amsterdam

Hogenbirk Bedrijfswagens meest klantvriendelijke Mercedes-Benz Van ProCenter van Nederland

Mercedes-Benz Van ProCenter Hogenbirk, met vestigingen in Rotterdam en Dordrecht, is door Mercedes-Benz Nederland uitgeroepen tot het meest klantvriendelijke Van ProCenter van ons land. Hogenbirk ontving de prestigieuze titel met de daarbij horende Klant Nr. 1-trofee omdat het bedrijf zich als beste heeft onderscheiden op het gebied van klantvriendelijkheid. Met het Klant Nr. 1-programma streeft Mercedes-Benz er naar een zo groot mogelijke klanttevredenheid te genereren. Klanttevredenheid en kwaliteit zijn topprioriteit voor Mercedes-Benz en dragen bij aan een grote loyaliteit. Daarnaast zijn tevreden klanten belangrijke ambassadeurs voor het merk.

Klanttevredenheid is de basis voor klantloyaliteit. Daarom voert Mercedes-Benz al ruim 20 jaar onderzoeken uit om de tevredenheid van klanten te meten. Klanten kunnen zich uitspreken over de kwaliteit van de dienstverlening in zowel de showroom als de werkplaats van de Van ProCenters. Ook kunnen ze punten aangeven die voor verbetering vatbaar zijn.

De klant altijd op Nr. 1 – alle aspecten tellen mee

De essentie van Klant Nr. 1 is dat klanttevredenheid structureel is geïntegreerd in alle processen bij een Van ProCenter: vanaf het eerste contact, de proefrit en de offerte tot de aflevering en de uitvoering van onderhoud en reparatie. Mercedes-Benz Van ProCenter-medewerkers worden hier intensief op getraind.

Hogenbirk: meest klantvriendelijke Van ProCenter van Nederland

Bij de uitreiking van de Klant Nr. 1 Awards bleek ook dit jaar dat de gehele Mercedes-Benz Vans-organisatie zeer goed scoort als het gaat om de kwaliteit van de dienstverlening. Hogenbirk Bedrijfswagens, al bijna 25 jaar een belangrijke bedrijfswagendealer, werd in 2014 als een van de eerste dealers door Daimler AG gecertificeerd als officieel Mercedes-Benz Van ProCenter. Dit jaar werd het bedrijf wederom door zijn klanten beoordeeld als meest klantvriendelijke Mercedes-Benz Van ProCenter van Nederland.

Robert Hogenbirk, Algemeen Directeur van Hogenbirk Bedrijfswagens, over de prestigieuze titel: “Wij zijn erg blij met deze onderscheiding, een beloning voor de inspanningen van al onze medewerkers. Voor de tweede keer de Klant Nr-1 Award uitgereikt krijgen is tevens een bewijs dat we op de goede weg zijn, en blijven. Ons bedrijf is toegankelijk, we zijn gastvrij en onze loyale en toegewijde medewerkers streven naar optimale serviceverlening kwaliteit. Wij kennen de klant, weten wat zij van ons verwachten en wat zij wensen. En zij kennen ons.”

Mercedes-Benz Van ProCenter is er voor de klant

Mercedes-Benz heeft Van ProCenter ontwikkeld om extra voordelen te bieden aan ondernemers met een Mercedes-Benz bestelwagen. Deze zakelijke doelgroep wil volledig kunnen vertrouwen op bedrijfsmatige en voortdurende mobiliteit. Daarom heeft een Van ProCenter altijd het volledige bestelwagenaanbod beschikbaar, zijn er speciaal opgeleide verkoopadviseurs voor de zakelijke markt, is de op- en ombouwexpertise in huis aanwezig en gelden er ruimere openingstijden, want voor veel ondernemers geldt een ‘9 tot 5’ mentaliteit niet. Wanneer een bestelwagen voor onderhoud of reparatie in de werkplaats staat, is er ook altijd vervangend vervoer beschikbaar, zodat de mobiliteit gewaarborgd blijft. Tevens kan men gebruikmaken van de haal- en brengservice van het Van ProCenter.

Jorus Vos, Managing Director van Mercedes-Benz Vans BeNeLux, is verheugd over de hoge klantwaardering voor het Hogenbirk Van ProCenter. Hij licht toe: “De structuur, de serviceverlening en de marktbenadering van de Van ProCenters hebben de laatste jaren bewezen een ideale mobiliteitspartner te garanderen voor ondernemers en zakelijke gebruikers van een Mercedes-Benz bestelwagen. Wij streven ernaar om het hoge niveau van onze Van ProCenters voortdurend te waarborgen, onder meer door het Klant Nr. 1-programma. Dat Hogenbirk zich heeft onderscheiden in ons professionele netwerk met een topnotering op het gebied van klanttevredenheid, zegt meer dan genoeg over de kwaliteit en het succes van het Hogenbirk Van ProCenter. Wij wensen directie en medewerkers, en feitelijk ook hun klanten, van harte proficiat met deze belangrijke en prestigieuze onderscheiding.”