19
februari
2008
|
01:00
Europe/Amsterdam

Gerard van Os nieuwe Manager Marketing Bedrijfswagens Mercedes-Benz

Op 1 april 2008 start Gerard van Os als Manager Marketing Bedrijfswagens bij Mercedes-Benz Nederland B.V. De huidige assistent van CEO Winfried Blum is daarmee de opvolger van Jasper Hafkamp die eind vorig jaar tot Verkoopdirecteur Trucks werd benoemd. Gerard van Os is al zeven jaar werkzaam bij de importeur in Utrecht en heeft ruime ervaring opgedaan binnen de divisie Bedrijfswagens.

Bedrijfswagenman in hart en nieren

Gerard van Os (30) zal in zijn nieuwe functie als Manager Marketing Bedrijfswagens werken aan de ontwikkeling van het marketingbeleid van de Bedrijfswagendivisie van Mercedes-Benz Nederland B.V. Zijn brede kennis en ervaring binnen deze sector komen hierbij goed van pas.

Successen prolongeren

Onder de verantwoording van Van Os vallen ondermeer productmanagement, marktcommunicatie, report & planning en logistiek voor zowel bestelwagens als trucks. De eerste grote uitdaging voor Van Os is het succesvol introduceren van de nieuwe Actros, waarmee de ingezette marktaandeelstijging in het segment zware vrachtwagens verder moet worden gerealiseerd. In het lichtere truck- en bestelwagensegment is de doelstelling de successen van de afgelopen jaren te prolongeren.