28
februari
2011
|
01:00
Europe/Amsterdam

De nieuwe Vito gaat on tour

Op dinsdag 9 maart gaat de New Vito on Tour van start. Een karavaan van nieuwe Vito’s zal tijdens deze tour door Nederland trekken. Op deze manier kan iedereen kennismaken met de nieuwe versie van de Mercedes onder de busjes door het krijgen van informatie én het maken van een proefrit. De eerste editie van de New Vito on Tour start bij Makro Nederland. In het kader hiervan loopt van 8 maart tot en met 4 april een speciale actie: wie in deze periode bij de Makro een TomTom navigatiesysteem uit de speciale actiefolder koopt, maakt kans op een nieuwe Vito.

Om de nieuwe Vito onder de aandacht te brengen, gaat de Vito “on Tour”. Voor de eerste editie is Mercedes-Benz Nederland een samenwerking met Makro Nederland aangegaan. De “New Vito on Tour” wordt opgezet op de parkeerterreinen van vijftien Makro-vestigingen. Klanten kunnen bij een volledig aangeklede promotietrailer terecht voor informatie en een proefrit. Uiteraard zit er aan de tour bij Makro ook een actie gekoppeld. Wanneer klanten met een makro-pas een TomTom navigatiesysteem uit de actiefolder aanschaffen, maken ze automatisch kans op een van de drie Mercedes-Benz prijzen, met als hoofdprijs een nieuwe Mercedes- Benz Vito. De tweede prijs is een rijvaardigheidstraining in Rosmalen en de derde prijs een weekend lang Mercedes-Benz cabrio rijden.

De nieuwe Vito. De Mercedes onder de busjes.

De nieuwe Mercedes-Benz Vito is met alle technische innovaties een bestelwagen om niet te missen. Zo zijn de nieuwe BlueEFFICIENCY motoren nog stiller, tot 15 kW (20 pk) krachtiger en tegelijkertijd tot 15% zuiniger. Dit laatste komt niet alleen door de nieuwe motoren, maar ook door een ECO-start-stop systeem en banden met een lagere rolweerstand. Het volledig vernieuwde onderstel zorgt bovendien voor meer stabiliteit en rijcomfort. Ook aan het interieur en exterieur zijn de nodige gezichtsbepalende aanpassingen doorgevoerd.

Makro Nederland

Mercedes-Benz Nederland B.V. is de samenwerking met Makro Nederland aangegaan omdat in de vestigingen van deze groothandel de doelgroep ‘Ondernemend Nederland’ te vinden is. Bovendien leent de laagdrempeligheid van de vestigingen zich erg goed voor kennismaking met het merk Mercedes-Benz. Makro Nederland heeft in Nederland zeventien groothandelsvestigingen met meer dan 5.400 medewerkers. De organisatie heeft een food- en non-foodassortiment van meer dan 50.000 artikelen onder een dak. Makro wil het haar klanten nog gemakkelijker en efficiënter maken met een uitgebreid pakket van producten en diensten. Makro Nederland is onderdeel van METRO Cash & Carry International.

Mercedes-Benz dealers

Dealers zullen uiteraard ook aansluiten bij de New Vito on Tour. Afhankelijk van de locatie van de Makro vestiging zal de dealer uit dat rayon aanwezig zijn om de klanten van informatie te voorzien of te begeleiden tijdens een proefrit. Het tourschema van de New Vito on Tour ziet er als volgt uit:

Makro vestiging

Dealer

Datum

Makro Delft

 

Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

 

9/10/11 maart

 

Makro Wateringen

 

Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

 

12 maart

 

Makro Groningen

 

Wensink

 

14 maart

 

Makro Leeuwarden

 

Wensink

 

15 maart

 

Makro Beverwijk

 

Gomes

 

16/17 maart

 

Makro Nieuwegein

 

Stern Auto

 

18/19/21 maart

 

Makro Nuth

 

Smeets Autogroep

 

22 maart

 

Makro Best

 

EMA

 

23 maart

 

Makro Den Bosch

 

Rüttchen

 

24/25 maart

 

Makro Breda

 

Rüttchen

 

26/27/28 maart

 

Makro Barendrecht

 

Hogenbirk

 

29 maart

 

Makro Dordrecht

 

Hogenbirk

 

31 maart

 

Makro Hengelo

 

Baan Twente

 

1 april

 

Makro Duiven

 

Wensink

 

2 april

 

Makro Nijmegen

 

Wensink

 

4 april