30
maart
2023
|
14:23
Europe/Amsterdam

Baan Twente tweede jaar op rij meest klantvriendelijke Mercedes-Benz Van ProCenter van Nederland

Baan Twente is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot meest klantvriendelijke Mercedes-Benz Van ProCenter van Nederland. Afgelopen jaar - en enkele jaren daarvoor eveneens - won de Mercedes-Benz bedrijfswagendealer voor de regio Rijssen, Hengelo en Oldenzaal de felbegeerde titel ook al. Met deze nieuwe Best Van Dealer Award onderstreept Baan Twente dat service en klantvriendelijk breed in het DNA van het bedrijf verankerd zitten. En niet alleen bij de bestelwagendivisie, want ook de personenwagendivisie van Baan Twente werd recent door Mercedes-Benz beloond met de titel ‘Best Dealer 2022’.

Tijdens de jaarlijkse Best Van Dealer Award-verkiezing van Mercedes-Benz Nederland noteerde Baan Twente opnieuw topscores op het gebied van service en klanttevredenheid, en prolongeerde daarmee zijn status als meest klantvriendelijke Mercedes-Benz Van ProCenter van Nederland.

“Service en klanttevredenheid zijn elementen die binnen de bedrijfswagensector voor klanten zwaar wegen bij de keuze voor hun bedrijfsauto’s”, verklaart Gerd van der Kolk, Directeur van Baan Twente. “Onze klantgerichte service heeft zich de afgelopen jaren doorvertaald in diverse Best Van Dealer Awards op het gebied van klantvriendelijkheid en daar zijn we uiteraard zeer trots op. Het feit dat nu ook de Mercedes-Benz bestelwagendivisie van Baan Twente met een Best Dealer Award is onderscheiden, geeft aan dat deze manier van ondernemen diepgeworteld in ons bedrijfs-DNA zit. Vanzelfsprekend motiveert deze erkenning van Mercedes-Benz Nederland ons om dit serviceniveau vast te houden, maar uiteindelijk is het vertrouwen van onze klanten voor ons het echte bewijs dat we op de goede weg zijn.”

Klanten spreken zich uit

De Best Van Dealer Award wordt door Mercedes-Benz Nederland jaarlijks uitgereikt aan het Van ProCenter dat zich onderscheidt door topprestaties. Mark Horsten, COO Vans bij Mercedes-Benz Nederland: “Jaarlijks toetsen wij als importeur de activiteiten van de Nederlandse dealerbedrijven en worden alle facetten van de Van ProCenters twaalf maanden lang geanalyseerd en geëvalueerd, van verkoop en service tot klantentevredenheid. Klanten van de Van ProCenters hebben eveneens een belangrijke inbreng in de prestaties van de dealerbedrijven. Zij kunnen zich uitspreken over de kwaliteit van de service zoals ze die ervaren. Op deze manier hebben de bedrijfswagenklanten van Mercedes-Benz een aandeel in het verder verbeteren van de dienstverlening van hun merk. Het feit dat Baan Twente nu opnieuw de Best Van Dealer Award heeft gewonnen, geeft aan dat zij zeer goed luisteren naar de wensen en behoeften van hun klanten.”

De kracht van de Mercedes-Benz Van ProCenters

Mercedes-Benz heeft het Van ProCenter-label ontwikkeld om extra voordelen te bieden aan ondernemers met een Mercedes-Benz bestelwagen. Deze zakelijke doelgroep wil volledig kunnen vertrouwen op maximale inzetbaarheid van zijn bedrijfswagen. Daarom heeft een Van ProCenter altijd het volledige bestelwagenaanbod beschikbaar, zijn er speciaal opgeleide verkoopadviseurs en is de op- en ombouwexpertise in huis aanwezig. Wanneer een bestelwagen voor onderhoud of reparatie in de werkplaats staat, is er ook altijd passend vervangend vervoer beschikbaar, zodat de mobiliteit gegarandeerd is.
 

Op de foto van links naar rechts: Gert-Jan Baan (Baan Twente), Kruno Mustac, Mark Horsten (Mercedes-Benz Nederland), Marcel Baan, Peter Leushuis  en Gerd van der Kolk (Baan Twente).