29
augustus
2013
|
02:00
Europe/Amsterdam

Mercedes-Benz Citan bestelwagens voor startende ZZP’ers

Met een actie om ondernemerschap te stimuleren gaf de internationale bouwmarktketen HORNBACH vijf nieuwe Citan bestelwagens weg aan vijf startende ZZP’ers. In samenwerking met Mercedes-Benz bedrijfswagendealer Stern Auto werden de Citans eerder dit jaar geleverd. De eerste ervaringen van de gelukkige winnaars zijn zeer positief. 

Citan 108 CDI BlueEFFICIENCY 

Stern Auto leverde leverde de vijf nieuwe Citans 108 CDI BlueEFFICIENCY in de lange uitvoering aan de winnende vaklieden. De Citans in de Line Professional werden bovendien volledig bestickerd. Michel van Slingerland, marketingmanager bij HORNBACH: “De complete uitrusting van deze bestelwagens levert een waardevolle bijdrage aan de uitstraling van de jonge ondernemers. Een prachtig visitekaartje.” HORNBACH koos voor Mercedes-Benz vanwege de kwaliteit van de producten. Van Slingerland: “Mercedes-Benz staat bekend om de kwaliteit van de voertuigen. Of het nu gaat om personen- of bedrijfswagens. Uit onze eigen ervaringen is het merk altijd zeer betrouwbaar gebleken en dat past uitstekend binnen de filosofie van ons bedrijf. Logisch dat we die betrouwbaarheid ook aan de vijf vaklieden willen meegeven. Bovendien is de Citan een laagdrempelig bestelwagenmodel dat ook nog eens qua prijs en kwaliteit beter staat aangeschreven dan concurrerende bestelwagens.” De compacte Mercedes-Benz bestelwagens worden nu al enige tijd in de praktijk gebruikt. De ervaringen met de bestelwagens zijn zeer positief.

‘Maak werk van je gouden handen’ 

Ter gelegenheid van het vijftienjarig bestaan van de bouwmarktketen in Nederland werd een actie opgezet onder de naam ‘Maak werk van je gouden handen’, om vijf talentvolle vaklieden te helpen zelfstandig te worden als ZZP’er. De vaklieden ontvingen naast de nieuwe Citan bestelwagen een speciale vakopleiding voor ZZP’ers, een volledige huisstijl en een lokale radiocommercial.

HORNBACH is een bouwmarktketen met 141 vestigingen in Europa, waarvan negen in Nederland. In 2012 won de bouwmarktketen voor de zevende keer de ING Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. De basis voor de HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (50.000 artikelen) en grote voorraden (120.000 artikelen).